情人節快到嘍!小編我滿心期待情人節的到來,但個性使然有口難言,總是比較被動的等待伴侶給予情話綿綿,

現在就整理出一些情人節適合當天表達愛意的英文會話與詞句,祝大家情人節愉快喔!!

情人節.jpg

情人節求愛佳句:

You complete me.  感謝有你,讓我完整。

I will love you till the end of my life. 我會愛你一輩子。

She is my favorite type.  她是我的天菜。

I think we are meant for each other.  我想我們是命中註定。  

             be meant for each other 是固定的英文片語,意思就是「天生一對」。

I only have eyes for you.  我只在意你

The only thing that means everything to me.  你是我的整個世界

I would die for you.  我甘願為你而死

You are the one I have been looking for.  你就是我一直在追寻的幸福。

Oh,dear.I want you to know that being with you,it's as good as it gets.

     親愛的,世上沒有比跟你在一起更幸福的了。

To me,you are irreplaceable,because you are one of a kind.

     對我而言你是無法代替的,因為你是獨一無二的。

Within you I lose myself, without you I find myself wanting to be lost again.

     有了你,我迷失的自我;失去你,我多麼希望自己再度迷失。

No man or woman is worth you tears, and the one who is, won’t make you cry.

     沒有人值得你為之流淚,值得讓你這麼做的人不會讓你哭泣。

I need you like I need the air to breathe.

     我需要你,正如我需要呼吸空氣。

Your love gives me the feeling that the best is still ahead.

     你的愛讓我相信我們的未來會更好。

I miss you not because of my loneliness but I do feel lonely when I miss you.

  Only when I miss you deeply I feel so lonely.

    不是因為寂寞才想你,是因為想你才寂寞。孤獨的感覺之所以如此之重,只是因為太想你。

You are everything to me, and I was so blessed when god sent you here for me

    你是我的一切,我是如此幸運上帝讓你來到我身邊。

- - -  

曖昧之情-佳句:

I can't bear to be apart from you.  離開你讓我無法喘息。

As long as you are willing, please let me know what I can do for you. When you are unhappy

   and want to cry on somebody’s shoulder, I will stand before you immediately.

    只要你願意,當你失落失意的時候,最需要一個肩膀的時候,告訴我,我會立即出現。

My heart beats for you every day. I am inspired by you every minute, and I worry about you

   every second. It is wonderful to have you in my life.

    每一天都為你心跳,每一刻都被你感動,每一秒都為你擔心。有你的感覺真好。

in a life, couples meet because of fate. to go through life together is happiness.

    走在一起是緣分,一起在走是幸福。

- - - 

其他愛情文章分享:

No man or woman is worth your tears, and the one who is, won’t make you cry.

     沒有人值得你為之流淚,值得讓你這麼做的人不會讓你哭泣。

To the world you may be one person, but to one person you may be the word.

     對於世界而言,你只是芸芸眾生中的一人;但是對於某個人而言,你卻是他的整個世界。

What a waste if we don’t strive to love in our lives.

     活著而不努力去愛,是多麼的可惜。

When I look into your eyes, I can see your heart.

     當我看著你的眼睛,我能看到你的真心。

Your love for me is a natural anti-depressant.

     你的愛對我來說就是天然的抗抑鬱劑。

You have taught me the true meaning of love. Love is, what you mean to me - and  

   you mean everything.

     你教會了我愛的意義。愛就是你在我心中的分量——而你,就是一切。

Thank you for comforting me when I'm sad. Loving me when I'm mad.Picking me up when

   I'm down

   Thank you for being my friend and being around. Teaching me the meaning of love.

   Encouraging me when I need a shove. But most of all thank you for. Loving me for who I am

          感謝你在我傷心時安慰我, 當我生氣時你護著我,當我沮喪時你拉拔我。 

          感謝你作我的朋友並且在我身旁, 教導我愛的意義是什麼,

          當我需要動力時你鼓勵我。 但我最想感謝你的是, 愛上像我這樣的一個人

Thank you for standing behind me. In all that I do.

    I hope you're as happy with me. As I am with you

          感謝你永遠支持我,不論我作了些什麼, 我希望你跟我在一起永遠開心, 就像我跟你在一起時那麼地快樂。

You're always there for me. When things tend to go wrong . It's that faith you have in me.

   That makes our love strong.

          當我需要你時你永遠在那裏,就算是我犯了錯誤也沒關係是你對我堅定的信心,讓我們的愛更加茁壯。

Without you, I'd be a soul without a purpose. Without you, I'd be an emotion without

    a heart. I'm a face without expression, A heart with no beat. 

   Without you by my side, I'm just a flame without the heat.

          没有你 我將是一個沒有目的靈魂;没有你 我的情感將没有了根基;

          我將是一張没有表情的臉;一顆停止跳動的心;没有你在我身邊;我只是一束没有熱量的火焰。

 

 

 

- - - - 

更多免費線上英文學習:http://video.comp.com.tw

免費線上檢測英文程度:http://www.comp.com.tw/edm/2014/toeic

免費諮詢專線 /  公益店:0800-880156 (幫幫您 英文溜)

                        進化店:0800-580156 (我幫您 英文溜)

文參考:http://video.comp.com.tw/thematic.aspx?id=D16012600004

arrow
arrow

    compass 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()