close

在過幾天就是母親節,有什麼溫馨感人的祝福話想說給親愛的媽媽聽呢?要記得跟mommy說,辛苦了!

 

 
 母親節祝福語:

Happy mother's day to the most special woman in my world!

祝我生命中最特別的女人-母親節快樂!

 

My dear mom, thank you for your love, support and teaching! I love you!

親愛的媽媽,謝謝您的愛、支持與教誨。我愛您!

 

A whole heart of love to you, my dear mom, wishing you an unforgettable day!

親愛的媽媽,在此獻上我滿滿的愛,祝福您有個難忘的母親節!

 

Thanks for being my best friend, for all the love and understanding that I got from you.

感謝您一直是我最好的朋友,總是給予我全部的愛與無限的體諒。 

 

5月母親節回饋活動非會員可於5月份內免費體驗5課程

 詳情請洽櫃檯來電預約 0800-880-156

 

happy mother day  

arrow
arrow
    全站熱搜

    compass 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()